niedziela, 22 sierpnia 2010

kill me.

Tylu rzeczy pragnę. :) Nie wiem jak Wy, ale ja już czuję jesień. Unosi się w powietrzu. Widzę ją na sklepowych wieszakach i wystawach. Zakochałam się w skórzanych kozakach od Zary. Długie, za kolano. Marzą mi się, tak na przekór,  z legginsami floral czy tiulową mini. 

Pisząc o jesieni wcale do niej nie tęsknię. Mimo tego chcę już nosić kolorowe czy koronkowe rajstopy, do tego botki i krótkie, wełniane spódniczki. 

Co do torebek- kolejny sezon mam ochotę na pikowane, na łańcuszkach, chanelki- to na wyjścia. Na codzień koniecznie muszę zaopatrzyć się w coś większego, na uczelnię. Stąd moje pytanie : jak sprawują się Wam torebki z e-torebka.pl? Mam na kilka z nich chrapkę. Szczególnie na kultowy już chyba model Mizensy Imogene. 

Poniżej fotki moich must have. :)










Brak komentarzy: