środa, 20 lipca 2011

Pretty Woman.

Dzisiejszy wieczór postanawiam spędzić z 'Pretty Woman'. :) Wstyd się przyznać, ale nigdy nie widziałam tego filmu w całości! Dziś obejrzałam także 'Efekt motyla'. Fajny film, dający do myślenia.. co by było gdyby.. ;) Ok, koniec o filmach, czas na set. :) Mam na sobie sukienkę i sweterek mojej ulubionej marki, Abercrombie&Fitch. Uwielbiam! Do tego torbę Gilly Hicks (to siostrzana firma wyżej wspomnianej marki;). Do kompletu delikatne sandałki z Zary, przecenione aż o 100 złotych, więc nie mogłam ich nie kupić.. ;) Zestaw idealny na spacer z Chłopakiem, kiedy nie chcemy męczyć się w szpilkach, ale mimo tego ładnie wyglądać. :)






3 komentarze:

Daguś pisze...

Prześlicznie :) Zwłaszcza ostatnie zdjęcie :) :*

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
PinkDreams pisze...

Słodka spódniczka :) pozdrawiam