środa, 3 sierpnia 2011

Blue jeans.

Dziś na niebiesko.. :) To jeden z moich ulubionych kolorów. Sukienkę kupiłam rok temu, ściągałam ją ze Stanów, takie zrobiła na mnie wrażenie.. ;] Uwielbiam jej krój, w szczególności gorsetową górę. Co do butów- kupiłam je na wyprzedaży w Zarze, po bardzo okazyjnej cenie (przecenione ze 169,90 zł na 49,90zł) więc to kolejna już rzecz, której po prostu nie mogłam nie kupić! ;)














dress- VS PINK
bag- VS PINK
shoes- Zara
scarf- Cropp
necklace- Atmosphere

6 komentarzy:

PinkDreams pisze...

Bardzo ładnie Ci w takim kolorze.
Sukienka jest naprawde urocza...

Buty tez ;)


pozdrawiam D.

kasia pisze...

pin up girl :) Fantastycznie

Ilonciaaa880 pisze...

Świetny blog <3
jeśli interesujesz się modą zapraszam na mojego bloga. ZACHĘCAM DO OBSERWACJI, a ja odwdzięczę się tym samym :D

Ania pisze...

Sukienka jest naprawde naprawde naprawde slodka!

PinkDreams pisze...

Naszyjnik z rynku za 2 zł :)

6roove pisze...

sukienka ma świetną tę gorsetowa górę, podoba mi się, że tak ładnie przylega, idealnie dopasowana.
ja zawsze mam problem z tym dopasowaniem.