piątek, 4 stycznia 2013

fav looks.

From Hollister:


Kocham za print na spódniczce i zwykły, biały tshirt.

Jeans od stóp do głów. Lubię, kojarzy mi się z latem.

Boho klimat, poszarpane jeansy, oby do lata. :)

Abercrombie&Fitch:

Za militarną kurtkę. :)

Bardzo podoba mi się tu miks jeansu i koronki

100% mój styl. Brak dekoltu, a mocno odkryte nogi. Mój faworyt. ;)

abercrombie:

Gdy tylko zobaczyłam tę koszulę wiedziałam, że musi być moja. No i jest. ;)

Wielkie swetrzyska to wciąż mój number one. Uwielbiam to, jak wyglądają w połączeniu z jeasnowymi szortami. :)

3 komentarze:

Unknown pisze...

świetny post ;)

P.S : Obserwuję i liczę na rewanż http://wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com/ ;)

Neelisaa pisze...

$liczne zestawy! Wszystkie mi sie podobają ;)

Neelisaa pisze...

$liczne zestawy! Wszystkie mi sie podobają ;)