czwartek, 19 lipca 2012

Ulubione kosmetyki kolorowe. :)

Dziś zaprezentuję Wam moje ulubione kosmetyki do makijażu. :) Jak sami zobaczycie, przeważa jedna marka- głównie Benefit, którą cenię za niesamowitą jakość.
Ok, startujemy:
1.Paletka do makijażu Cabana Glama- Benefit. Idealna, by zabrać ją w podróż. Zawiera wszystko, co niezbędne. Mamy tu mini kompakt, bronzer Hoola, 3 cienie, pędzelek, aplikator i róż w płynie PosieTint. Ktoś mógłby powiedzieć, że brakuje tu tuszu do rzęs, mi to jednak nie przeszkadza, bo w wakacje często odkładam go na bok. :)


2. Bronzer Hoola- Benefit. Moja wielka miłość! Kocham go za to, że nie robi się na mojej jasnej buzi pomarańczowy. :) Używam go od Gwiazdki i końca nie widać. ;) Do jego aplikacji używam już od kilku miesięcy, pędzla Ecotools. Genialny, włoski nie wypadają, a do tego jest taaaki mięciutki. ;]

3. Róż Bella Bamba- Benefit. Daje ładny rumieniec. Pięknie połyskuje na buzi, więc nie muszę używać już żadnych rozświetlaczy.

4. Bazy pod cienie.
I <3 stage- Essence. Bardzo dobra baza za niską cenę- ok.11 zł. Używam jej na codzień. Świetnie sprawdza się w roli korektora. Stay Don't Stray- Benefit- super, podoba mi się to, że tak jak Essence, sprawdza się w roli korektora. Jeszcze mnie nie zawiodła. Ze względu na cenę, używam jej na 'wyjścia'. ;) Minusem jest pompka, która aplikuje za dużo bazy.. Trzeba nauczyć się ją obsługiwać. ;)
5. Pomadki.
Kobo Professional. Mój ulubiony kolor to 110 orange. Ogromnym plusem jest to, że kolor jest matowy- nie znoszę brokatu na ustach. ;) Długo się utrzymuje. Ja noszę ją jako dodatek do mocno podkreślonych rzęs i podkreślonych bronzerem policzków. :)
Lip Butter- Revlon. Odkąd zauważyłam ją na YouTube, pomyślałam: ooojaa muszę to mieć! ;) I udało się, w dodatku za niewielkie pięniądze- ok 27zł. Mój kolor to 090 Sweet Tart. Dość mocny róż. Podoba mi się w nim to, że ładnie nawilża usta. Czego więcej chcieć na lato? ;)

6. Tusz do rzęs. Glam&Sexy Mascara Volume Colour- Bell. Wielkie WOW. Maskara za 11 zł, która robi z momi rzęsami cuda. ;) Przepięknie je wydłuża i rozdziela. Lubię w niej także kolor- ja mam wersję Dark Blue.


To na tyle!
XX, Paula.

Brak komentarzy: