wtorek, 24 lipca 2012

Victoria's Secret w Polsce! :)

Niestety nie mam dla Was żadnych zdjęć z samego otwarcia. Musicie to sobie wyobrazić..;) Było sporo ludzi- dużo młodych dziewczyn w kolejce po prezent (dla 200 pierwszych osób czekał błyszczyk Beauty Rush). Ja przyszłam trochę za późno.. :( No nic, po półgodzinnym staniu w kolejce mogłam wejść do sklepu. :) Sam sklep nie należy do największych. Znajdziemy tam dużo kosmetyczek, torebek i prześlicznych breloków, których jednak cena mnie odstraszała (149zł). Co najbardziej chciałam mieć to coś z kosmetyków. :)) No i kupiłam.. Zestaw pięciu mgiełek. Są to miniaturki- każda ma 60 ml. Moim zdaniem jest super rozwiązanie do torebki. :) Taki zestaw kosztuje 99 zł.. Dużo czy mało.. kwestia względna. Bedąc tam po prostu musiałam coś kupić.. ;)) Kusiły mnie balsamy i masła do ciała, ale to może następnym razem. :)




xx,
Paula

2 komentarze:

zdjeciamagdal@tlen.pl pisze...

czy byly torby z serii love pink ? i jesli tak to kojarzysz moze cene?

Unknown pisze...

z serii PINK są jedynie majtusie :( liczyłam na więcej PINKa a tu niestety...